מתי ההזמנה תגיע?

עד 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לאזורים מרוחקים עד 6 ימי עסקים.

שיטת משלוח

באמצעות שליח עד הבית לכל הארץ.

עלות משלוח

30 ש"ח או חינם בקניה מעל 199 ש"ח.

עקב המצב הבטחוני, ייתכנו עיכובים בזמני הגעת משלוחים. אנו עושים את מיטב יכולתנו לספק לכם את ההזמנה בהקדם.

זמני הגעת משלוח הם עד 5 ימי עסקים מתאריך ביצוע ההזמנה - ימי עסקים הנם מראשון עד חמישי ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד) או את היום בו בוצעה ההזמנה. לאזורים מרוחקים, זמני הגעת ההזמנה הם עד 6 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.

השליח יצור עמכם קשר טלפוני ישירות ביום מסירת ההזמנה, לכן חשוב להיות זמינים ולוודא שמספר הטלפון שמסרתם בהזמנה תקין.

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר מול השליח להשאיר את ההזמנה ליד הדלת או בארון חשמל. לא תהיה אחריות לגניבה או לנזקים שייגרמו כתוצאה מכך מצד החברה או מחברת המשלוחים. 

החלפות והחזרות

איך מתבצעת החלפה?

החלפת פריטים מתבצעות באמצעות שליח עד הבית

החלפה הראשונה חינם

ההחלפה הראשונה עם שליח עד הבית על חשבוננו!

תוך כמה זמן אפשר להחליף?

תוך 30 ימים מקבלת ההזמנה, בהתאם למדיניות ההחלפות

החלפות

ניתן להחליף את הפריטים תוך 30 ימים מיום קבלת ההזמנה, בתנאי ולא נעשה שימוש בפריט/ים והם עם התווית המקורית ובשקית האריזה השקופה. 

החלפה מתבצעת באמצעות שליח עד הבית, במתכונת של חבילה תמורת חבילה. ההחלפה הראשונה היא בחינם. החלפה שאינה ראשונה הינה בעלות של 30 ש"ח שישולמו מראש. 

כדי לתאם החלפת פריטים, יש לפנות אל שירות הלקוחות בוואטסאפ או במייל, בציון מספר ההזמנה שהתקבל במייל עם אישור ההזמנה.

ניתן להחליף משקפי שמש כל עוד הם בקופסא ובנרתיק המקוריים בלבד.

לא תתאפשר החלפה או החזרה של פריט/ים ללא שקית אריזה או עם שקית אריזה שנפגמה או נקרעה ע"י הלקוח/ה.

לפי הנחיות משרד הבריאות, לא תתאפשר החלפה או החזרה של גרביים או פרטי הלבשה תחתונה.

החזרות

ניתן להחזיר פריטים ולקבל זיכוי כספי תוך 30 יום מיום קבלת ההזמנה, בתנאי ולא נעשה שימוש בפריט/ים והם עם התווית המקורית. 

איך מחזירים?

החזרת פריטים מתבצעת באמצעות שליח עד הבית שניתן לתאם דרך יצירת שירות הלקוחות. החזרה ראשונה הינה חינם ולאחר מכן בעלות 30 ש"ח. חשוב לציין שהטבת החזרה ראשונה חינם היא עבור החלפה/ החזרה ראשונה, לא ניתן לנצל גם וגם.

אורזים חזרה את כל הפריטים בצירוף חשבונית אל תוך האריזה המקורית (או לשקית אטומה אחרת) לאחר אישור משירות הלקוחות, שליח יצור עמכם קשר לתיאום איסוף.

ברגע שהחבילה תגיע חזרה אלינו למחסן, אנו נזכה את אמצעי התשלום המקורי איתו בוצעה ההזמנה. בשל המצב ייתכנו עיכובים בזמני חזרת משלוחים למחסן. זמני חזרת חבילה שמסרתן לשליח הינם 14 ימי עסקים מיום האיסוף.

*זיכוי כספי מתאפשר בסכום מעל 50 ש"ח עם דמי ביטול בגובה של 5% או 100 ש"ח - הזול מביניהם בהתאם לחוק וכפוף לתקנון האתר ולמדיניות החלפות והחזרות.

לא יתקבל החזר כספי על דמי משלוח במידה ושולמו. 

*במידה והפריטים הוחזרו בשל פגם יצור או טעות לא ייגבו דמי ביטול.

*לא יתאפשר החזר כספי במקרה והתשלום בוצע עם שובר/ גיפט קארד, במקרה זה יתקבל שובר לרכישה באתר.

לשאלות ובירורים נוספים,

צרו קשר עם שירות לקוחות

וואטסאפ (בלבד): 055-2729963

מייל contact@juv-activewear.co.il

אנו זמינות לכם בימים ראשון-חמישי בין 11:00-13:00.

לא כולל ערבי חג ומועדים.