מתי ההזמנה תגיע?

עד 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לאזורים מרוחקים עד 8 ימי עסקים.

שיטת משלוח

באמצעות שליח עד הבית לכל הארץ.

עלות משלוח

30 ש"ח או חינם בקניה מעל 199 ש"ח.

עקב המצב הבטחוני, ייתכנו עיכובים בזמני הגעת משלוחים. אנו עושים את מיטב יכולתנו לספק לכם את ההזמנה בהקדם.

זמני הגעת משלוח הם עד 7 ימי עסקים מתאריך ביצוע ההזמנה - ימי עסקים הנם מראשון עד חמישי ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד) או את היום בו בוצעה ההזמנה. לאזורים מרוחקים, זמני הגעת ההזמנה הם עד 8 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה.

השליח יצור עמכם קשר טלפוני ישירות ביום מסירת ההזמנה, לכן חשוב להיות זמינים ולוודא שמספר הטלפון שמסרתם בהזמנה תקין.

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר מול השליח להשאיר את ההזמנה ליד הדלת או בארון חשמל. לא תהיה אחריות לגניבה או לנזקים שייגרמו כתוצאה מכך מצד החברה או מחברת המשלוחים. 

הזמנה ורכישה מראש: "פרה אורדר"- PRE ORDER

פריטים המוצעים ברכישה מראש אינם זמינים במלאי החברה ויופיעו באתר כאפשרות רכישה מראש. פריטים אלו צפויים להגיע למחסן החברה בהתאם למועד ההזמנה:

  • ללקוחות שהזמינו במהלך נובמבר – הפריטים צפויים להגיע למחסן בתוך 30 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
  • ללקוחות שהזמינו במהלך דצמבר – הפריטים צפויים להגיע למחסן בתוך 20 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

לאחר קליטתם במחסן, הם יישלחו ללקוחה. ייתכנו עיכובים שאינם בשליטת החברה, ולא תתאפשר טענה במקרים אלו בכפוף לתקנון.

הזמנה הכוללת פריטים ברכישה מראש ופריטים רגילים תישלח במועד האספקה של פריטי הרכישה מראש, בהתאם לתנאים ולוחות הזמנים המצוינים.
תאריך המשלוח תלוי בזמינות הפריטים במחסן החברה.

ניתן לבטל הזמנה הכוללת פריטים ברכישה מראש טרם שליחתם ולקבל החזר כספי מלא. לאחר שליחתם, החברה רשאית לגבות דמי ביטול.
לשאלות והבהרות יש לפנות לשירות הלקוחות.

החלפות והחזרות

איך מתבצעת החלפה?

החלפת פריטים מתבצעות באמצעות שליח עד הבית

החלפה הראשונה חינם

ההחלפה או החזרה הראשונה עם שליח עד הבית על חשבוננו!

תוך כמה זמן אפשר להחליף?

תוך 30 ימי עסקים מקבלת ההזמנה, בהתאם למדיניות ההחלפות

החלפות

ניתן להחליף את הפריטים תוך 30 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה, בתנאי ולא נעשה שימוש בפריט/ים והם עם התווית המקורית ובשקית האריזה השקופה. 

החלפה מתבצעת באמצעות שליח עד הבית, במתכונת של חבילה תמורת חבילה. ההחלפה הראשונה היא בחינם. החלפה שאינה ראשונה הינה בעלות של 30 ש"ח שישולמו מראש. 

כדי לתאם החלפת פריטים, יש לפנות אל שירות הלקוחות בוואטסאפ או במייל, בציון מספר ההזמנה שהתקבל במייל עם אישור ההזמנה.

החלפה תאושר ע"י שירות הלקוחות בתנאי שהפריט חדש, לא נלבש\כובס, ללא כתמים וריחות, עם טיקט מחובר לבגד ובאריזתו המקורית (שקית שקופה שהמוצר הגיע איתו).

לא תאושר החלפה\זיכוי ללא שליחת תמונה ברורה של הפריט באריזתו המקורית בוואטסאפ\מייל ואישור שירות לקוחות שזה פריט מאושר להחלפה החזרה. אישור סופי יינתן בקבלת הפריט במחסן.

לא תתאפשר החלפה או החזרה של פריט/ים ללא שקית אריזה או עם שקית אריזה שנפגמה או נקרעה ע"י הלקוח/ה.

באם התקבל פריט במצב לא ראוי\לא כפי שצולם ואושר ע"י שירות לקוחות - לא ינתן אישור סופי להחזרה\זיכוי. ותשלום על החזרת הפריטים ישולם ע"י הלקוחה על סה"כ 30שח.

לפי הנחיות משרד הבריאות, לא תתאפשר החלפה או החזרה של גרביים או פרטי הלבשה תחתונה.

פריטים שנקנו באתר לא ינתנו להחלפה/החזרה בחנות הפיזית ולהפך.

ניתן להחליף משקפי שמש כל עוד הם בקופסא ובנרתיק המקוריים בלבד.

מתנה שניתנה ללא עלות במסגרת מבצע- לא תינתן להחלפה.

החזרות

ניתן להחזיר פריטים ולקבל זיכוי כספי תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה, בתנאי ולא נעשה שימוש בפריט/ים והם עם התווית המקורית ובשקית האריזה השקופה.

איך מחזירים?

החזרת פריטים מתבצעת באמצעות שליח עד הבית - ניתן לתאם דרך יצירת שירות הלקוחות. החזרה או החלפה ראשונה הינה חינם ולאחר מכן בעלות 30 ש"ח. חשוב לציין שהטבת החזרה ראשונה חינם היא עבור החלפה/ החזרה ראשונה, לא ניתן לנצל גם וגם.

אורזים חזרה את כל הפריטים בצירוף חשבונית אל תוך האריזה המקורית לאחר אישור משירות הלקוחות, שליח יצור עמכם קשר לתיאום איסוף.

החזרה תאושר ע"י שירות הלקוחות בתנאי שהפריט חדש, לא נלבש\כובס, ללא כתמים וריחות, עם טיקט מחובר לבגד ובאריזתו המקורית (שקית שקופה שהמוצר הגיע איתו).

לא תאושר החזרה\זיכוי ללא שליחת תמונה ברורה של הפריט באריזתו המקורית בוואטסאפ\מייל ואישור שירות לקוחות שזה פריט מאושר להחלפה החזרה. אישור סופי יינתן בקבלת הפריט במחסן.

באם התקבל פריט במצב לא ראוי\לא כפי שצולם ואושר ע"י שירות לקוחות - לא ינתן אישור סופי להחזרה\זיכוי. ותשלום על החזרת הפריטים ישולם ע"י הלקוחב על סה"כ 30שח.

ברגע שהחבילה תגיע חזרה אלינו למחסן, אנו נזכה את אמצעי התשלום המקורי איתו בוצעה ההזמנה. בשל המצב ייתכנו עיכובים בזמני חזרת משלוחים למחסן. זמני חזרת חבילה שמסרתן לשליח הינם 30 ימי עסקים מיום האיסוף.

במקרה של החזרת הזמנה שבוצעה עבורה החלפה, יינתן זיכוי לשימוש באתר בלבד, ולא זיכוי כספי.

*זיכוי כספי מתאפשר בסכום מעל 50 ש"ח עם דמי ביטול בגובה של 5% או 100 ש"ח - הזול מביניהם בהתאם לחוק וכפוף לתקנון האתר ולמדיניות החלפות והחזרות.

החזרות אשר יתקבלו אחרי יותר מ14 ימי עסקים ועד 30 יום מביצוע ההזמנה יזוכו כזיכוי לאתר שישלח ללקוחה כקוד קופון.

לא יתקבל החזר כספי על דמי משלוח במידה ושולמו. 

פריטים שנקנו באתר לא ינתנו להחלפה/החזרה בחנות הפיזית ולהפך.

החזרה כרוכה בהעלאת תמונות של הפריטים עם טיקט.

*במידה והפריטים הוחזרו בשל פגם יצור או טעות לא ייגבו דמי ביטול.

*לא יתאפשר החזר כספי במקרה והתשלום בוצע עם שובר/ גיפט קארד, במקרה זה יתקבל שובר לרכישה באתר.

לשאלות ובירורים נוספים,

צרו קשר עם שירות לקוחות

וואטסאפ (בלבד): 055-2729963

מייל contact@juv-activewear.co.il

אנו זמינות לכם בימים:

א'-ה' 10:00-13:00

לא כולל ערבי חג ומועדים.