שאלות תשובות
איפה ההזמנה שלי?
כרגע בשל המצב הבטחוני יש עיכובים בהגעת משלוחים.
לאחר שההזמנה נשלחה וקיבלתן מספר מעקב של חברת השליחויות תפוז, הזינו אותו בכתובת https://crm.tapuzdelivery.co.il/Baldar/deliverystatus.aspx
לשאלות נוספות ולבירורים, פנו לשירות הלקוחות במייל contact@juv-activewear.co.il או בוואטסאפ 055-2729963 בימים ראשון עד חמישי בשעות הפעילות 10:00-13:00 (לא כולל ערבי חג ומועדים).
תוך כמה זמן מגיעה ההזמנה?
עקב המצב הבטחוני, ייתכנו עיכובים בזמני הגעת משלוחים. אנו עושים את מיטב יכולתנו לספק לכם את ההזמנה בהקדם.
זמני הגעת משלוח הם עד 7 ימי עסקים מתאריך ביצוע ההזמנה - ימי עסקים הנם מראשון עד חמישי ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד) או את היום בו בוצעה ההזמנה.
לאזורים מרוחקים, זמני הגעת המשלוח הם עד 8 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. למידע נוסף על משלוחים לחצו פה.
איך ניתן להחליף מידה/ פריט שקניתי באתר?
ניתן להחליף פריטים שנרכשו מהאתר תוך 30 ימים מיום קבלת המשלוח, בתנאי ולא נעשה שימוש בפריט/ים והם עם התווית המקורית ובשקית האריזה השקופה. כפוף למדיניות ההחלפות והחזרות שלנו.
החלפה מתבצעת באמצעות שליח עד הבית, במתכונת של חבילה תמורת חבילה. ההחלפה הראשונה היא בחינם. החלפה שאינה ראשונה הינה בעלות של 30 ש"ח שישולמו מראש.
כדי לתאם החלפה ומשלוח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל contact@juv-activewear.co.il או בוואטסאפ 055-2729963.
האם ניתן להחזיר פריטים ולקבל זיכוי כספי?
החזרה מתאפשרת באמצעות שליח עד הבית, החזרה/ החלפה ראשונה ללא עלות, ולאחר מכן בתשלום של 30 ש"ח, למידע נוסף עברו למדיניות החלפות והחזרות שלנו.
לאחר שהפריט/ים מגיעים אלינו חזרה למחסן, הם עוברים בדיקה ובמידה ועומדים בתנאי ההחזרה, אנו מבצעים זיכוי חזרה לאמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה.
במקרה של החזרת הזמנה שבוצעה עבורה החלפה, יינתן זיכוי לשימוש באתר בלבד, ולא זיכוי כספי.
לא ניתן לבצע זיכוי כספי על פריטים שנרכשו בשוברים או כרטיס גיפטקארד.
מה זה אומר פרה אורדר (Pre-Order)?
פרה אורדר הוא רכישה מראש של פריטים שאינם זמינים במלאי החברה. פריטים אלו צפויים להגיע למחסן החברה בהתאם למועד ההזמנה:
- ללקוחות שהזמינו במהלך נובמבר – הפריטים צפויים להגיע למחסן בתוך 30 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
- ללקוחות שהזמינו במהלך דצמבר – הפריטים צפויים להגיע למחסן בתוך 20 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
לאחר קליטתם במחסן, הם יישלחו אלייך בכפוף לתקנון.
אם הזמנת פריטים נוספים יחד עם פריט בפרה אורדר, כל הפריטים יישלחו יחד במועד האספקה של פריט הפרה אורדר.
ניתן לבטל הזמנה הכוללת פריטי פרה אורדר לפני שליחתה ולקבל החזר כספי מלא. במידה והפריטים כבר נשלחו, החברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ביטול.
למידע נוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי, PayPal, גיפטקארד של JUV, שובר BUYME וכרטיס אשראי "יותר".
איך מממשים שובר BUYME?
שובר של BUYME ניתן לממש באתר במעמד התשלום.
לאחר שתמלאו את הפרטי הכתובת, בעמודת "תשלום" בחרו באופציית "כרטיס אשראי או אמצעי תשלום נוספים".
בעמוד התשלום, תחת "אשראי" קיימת תיבת "MultiPass" ששם יש להזין את מספר השובר.
איך אוכל לדעת מה המידה שלי?
בכל עמוד מוצר קיימת רובריקת "מידות הדוגמנית וטבלת מידות", שם תוכלי למצוא מידע שיסע לך לבחור.
לא בטוחה? החלפה ראשונה עם שליח עד הבית על חשבוננו :)
האם יש לכם חנות פיזית?
כן! החנות החדשה שלנו ממוקמת בדיזנגוף סנטר בתל אביב.
מס טלפון- 03-6023555
שעות: א'-ה' 10:00-20:00, ו'- 10:00-15:00
ובנוסף פתחנו חנות פופ אפ בעזריאלי!
מס טלפון- 03-5566111
שעות: א'-ה' 10:00-22:00, ו'- 10:00-15:00
איך מומלץ לכבס את הבגדים של JUV?
אני ממליצים לכבס את כל הפריטים הפוך, עם צבעים בגוונים דומים.
כביסה עדינה, ללא השרייה וסחיטה וללא מרכך כביסה (הורס את יכולות ה-Quick Dry). לייבש הפוך ובצל.
אין לגהץ בחום ישיר את הלוגו.
איך עובד הגיפט קארד של JUV?
גיפטקארד של JUV נשלח באמצעות קוד קופון, למייל שאיתו בוצעה ההזמנה לאחר התשלום (אם לא ראיתן את המייל בדקו בספאם).
הקוד למימוש הגיפטקארד מגיע במייל נפרד ממייל אישור ההזמנה.
איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?
במייל contact@juv-activewear.co.il
או בוואטסאפ 055-2729963.